وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

وبلاگی برای خودم

تقریبا از هر موضوعی که از ذهنم بگذره اینجا می نویسم :)

عنترها

میدونین بیشتر از چی ناراحتم

همون روزی که من نرسیدم سر جلسه واس یه عنتر نمره ۲۰ رد کردن بااینکه غایب بود 

به چه بهانه ای؟ که تو طرح فلان شرکت کرده

درحالی‌که خیلی از بچه ها تو اون طرح بودن و نمره واسشون رد نشده بود

همون بچه هام میگفتن این عنتر تو جلسات اون طرحم حاضر نبود و واسش حضور زدن 

یعنی وقتی میبینمشا نمیخوام چشمم به قیافه نحسش بیفته 

به قیافه نحس هیچکدوم از اونایی که با این پارتی بازیا هیچکاری انجام نمیدن 

یکی دیگه از همینا یکی از اقوام درجه یکش تو دانشگاه مسئوله همیشه بچه ها میگفتن تو امتحانا تقلب میکنه من باور نمیکردم

تا اینکه سر جلسه یه امتحان  خودم با چشمای خودم دیدم که جزوه باز کرد و نوشت 

همه م اغماض کردن... اتفاقا همون فامیل درجه یکشم مراقب بود 

خب این الان یعنی چی؟ همینم با معدل الف مستقیم ارشد ثبت نام کرد ، استعداد درخشان ...هه

واقعنم استعداد درخشانی داره 

لعنت بهتون 

نظرات 1 + ارسال نظر
قره بالا چهارشنبه 30 خرداد 1403 ساعت 07:14 ب.ظ

حق داری ناراحت باشی
خیلی هم حق داری
متاسفانه این اتفاقا همیشه بوده، هست و خواهد بود
و بدبختانه هیچ کاری از دست ماها برنمیاد
جز اینکه بشینیم و نگاه کنیم که عمر و جوونیمون تباه بشه

بعضی وقتا کنار اومدن باهاش خیلی سخته ولی چاره ای جز سازگاری نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد